Tuesday, July 14, 2009

|||The DaY|||

Setelah beberapa lama tak tulis malam nih terasa gatal je nak menulis kat sini hehe..
anyway dalam beberapa hari kurang sehat sikit..
sngal2 bdan mungkin angkara workout yang hardcore kowt hahaha..
macam biasa la rutin harian akuh bgn pagi ke terus g kerja..
little bit slow bisness rini..
then ada la pulak production team nih datang shooting kat BATAVIA cerita yang program anak wayang astro nyer tuh la..pelakon dorang sorang pown aku kenai..
ok lah dapat gak kredit on air lam TV astro Ria Channel 104.
huhuhu.. kalau korang nak tgk kan scene dia ep46 kalau tak silap..
anyway aku dah tataw nak cerita apa ri ni..
ok lah cya later dude! gudnyte!

No comments: